Lilypie Trying to Conceive Event tickers

Lilypie Trying to Conceive Event tickers

maanantai 10. lokakuuta 2011

Blogin päättyminen

Eilen aamulla puoliso ilmoitti haluavansa avioeron. Ei terapiaa, ei keskustelua, ei mitään millä asiaa voisi korjata. Hän on kovin rakastunut työtoveriinsa ja meillä ei kuulemma ole enää tulevaisuutta.

Monta kertaa kysyin, "onko sulla töissä joku?" "Ei ole." oli vastaus joka kerta. Kunnes sunnuntaiaamuna heräämisen jälkeen vihdoin sylkäisi kaiken ulos. Valheita, petosta, mitä kaikkea muuta, en pysty edes tällä hetkellä ajattelemaan.

Minun elämäni kääntyy nyt täysin ylösalaisin. Pakkasin eilen jo tavaroita ja siirryin vanhempieni luokse. Onnellista on myös huomata, kuinka monta ystävää on, jotka haluavat auttaa minua nousemaan tästä paskasuosta. Ehkä jonakin päivänä. Haavat ovat niin syviä että tuskin kokonaan ikinä paranevat. Jos itsetuntone ei koskaan ole ollut paras mahdollinen, niin ei se ainakaan tästä parane. Liian monet muistot viiltelevät..

4 kommenttia:

  1. En tiedä mitä sanoa, muuta kuin: "Olen pahoillani".

    Haluan kuitenkin toivottaa sinulle onnea tulevaisuuteen, kaikkea hyvää ja toivoa, että tällä suurella vastoinkäymisellä on jokin tarkoitus, joka ei vain tässä vaiheessa vielä ole selvillä. Pidä huoli itsestäsi! <3

    Toiveikas

    VastaaPoista
  2. Enpä osaa minäkään tähän oikein mitään sanoa kuin että olen todella pahoillani. :( Voimia tulevaisuuteen!

    VastaaPoista
  3. Moikka,

    En ole aiemin mitään blogiisi kommentoinut, vaikka olenkin sitä lukenut. Nyt sanon, että olen pahoillani :/ Sen verran haluan itsestäni kertoa, että olen itse kokenut avioeron nuorella iällä (olen nyt siis 27-vuotias)aikaisemmassa elämässäni, ja tiedän jonkin verran ehkä siitä syystä mitä asioita käyt nyt läpi...Voimia, pidä itsestäsi hyvä huoli.

    VastaaPoista
  4. Ei tähän voi tosiaankaan mitään sanoa. Jotenkin uskoin, että saatte asiat sovittua, koska olit jo positiivisemmalla mielellä, mutta nyt matto vedettiinkin kokonaan alta :( En voi edes kuvitella tuntemuksiasi ja miltä se tuntuu kun 11 vuoden liitto hajoaa ja samalla muutkin unelmat viedään ja kaiken joutuu aloittaa alusta. Iso HALIRUTISTUS ja paljon voimia ja tsemppiä. Toivottavasti ympärilläsi on paljon ihmisiä tukemassa! <3

    VastaaPoista