Lilypie Trying to Conceive Event tickers

Lilypie Trying to Conceive Event tickers

perjantai 30. syyskuuta 2011

Miten tv-ohjelmsita bongaa asioita?

Se on jännä miten tuntuu siltä että tv-ohjelmat koskettavat minua juuri niillä asioilla jotka ovat minulle ajankohtaisia. Puumanaista katsellessa siinä sivuttiin pettämistä. Amyn lailla sarjassa tehtiin positiivisia raskaustestejä ja Muodin huipulle Heidi kertoo heti ohjelman alkumetreille olevansa "raskaasti raskaana..".. joo.. ehkä pitäis lopettaa tv.n katselu. TAI sitten siirtyä sarjamurhaelokuviin tai muuhun sellaiseen.

Toinen asia mikä mietityttää, on se että miksi en ole riittävän vahva jotta voisin hylätä fb:n. Kun huomaa, että oma statuspäivityksesnä on kahden päivityksen välissä, joista alempi hehkuttaa Kelan äitiyspakkauksen saapumista ja ylempi kertoo juuri syntyneen pienokaisen strategisia mittoja tuntuu siltä että minun päivityksessäni olisi voinut vähintään lukea että "viikon putki takana, hienoa kun ei tartte selvistellä ja hehkuttaa elämää"..

Kotirintamalla on rauhallista. Epäilen. Ja epäilen vielä jonkin aikaa. Aivan varmasti. Mutta alan olla varma että kyllä tämä tästä. Pakko mennä eteenpäin, ja tämä näyttää olevan nyt minun ratkaisuni. En halua heittää kaikkea menemään vain kuningas alkoholin, herra ketutuksen ja miehen herneenkokoisten aivojen takia. Minun on otettava tämä riski jotta en mieti tulevaisuudessa "entäs jos".. Kyllähän minä tästä tarvittaessa pois pääsen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti